یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

شفاف سازی کیفیت سرویسهای ارتباطی

تیک نیوز

دوشنبه ۱۱ دی ۱۲۷۸ - ۰۰:۰۰:۰۰


محمدرضا فرنقی زاد رییس مرکز روابط عمومی و ازطلاع رسانی وزارت ارتباطات، شرایط سرویسهای خدمات ارتباطی را بخشی از اولویت و سیاست دولت تدبیر و امید و وزارت ارتباطات دانست که نتیجه آن ایجاد رقابت بخشهای مختلف و ارتقای کیفیت به نفع مردم است

وایمکس نیوز - فرنقی زاد گفت: یکی از دغدغه های وزارت ارتباطات ارتقای کیفیت سرویسهای مختلف خدمات ارایه شده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی با اشاره به قانون دسترسی آزاد اطلاعات و جدی گرفتن این قانون در دولت و سیاست و اولویت دولت تدبیر و امید در آگاهی بخشی مردم از فعالیت و عملکرد همه زیرمجموعه دولت ادامه داد: مردم در کنار دسترسی آسان به انواع اطلاعات مختلف، در خصوص میزان کیفیت خدماتی که از دولت در زمینه ارتباطات و مخابرات می گیرند آکاه شوند و حتی مورد مقایسه قرار دهند.

فرنقی زاد راهکار این موضوع را شفاف سازی بخشهای مختلف ارایه کننده خدمات ارتباطی دانست و افزود: به منظور شفاف سازی در زمینه های مختلف وزارت ارتباطات و سازمانهای تابعه این وزارت، که وظیفه تامین زیرساختها و حمایت و نظارت تولید محتوا را بر عهده دارد و چه بخشهای خصوصی و فعالین حوزه ICT، موظف هستند تا در زمینه میزان کیفیت خدماتی که ارایه می دهند مردم را در جریان قرار دهند.

رییس مرکز روابط عمومی و ازطلاع رسانی وزارت ارتباطات اظهار کرد: برای تحقق این مهم باید سامانه ها و ابزارهای لازم برای سنجش و رصد مردمی در اختیار همگان قرار گیرد.

وی افزود: البته این رویداد می تواند باعث رقابت بین بخشهای ارایه دهنده خدمات مانند بخش خصوصی، اپراتورها، شرکتهای PAP و سایر بخشهایی می شود که که در عرصه ارایه خدمات ارتباطاتی و مخابراتی فعال می باشند

فرنقی زاد در پایان تاکید کرد: قطعاٌ نتیجه همه این اقدامات از جمله رقابت شکل گرفته، موجب ارتقای کیفیت سرویسهای خدماتی قابل ارایه به کاربران و مردم می شود.

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو